понеділок, 15 вересня 2014 р.

Завдання №4

Доброго вечора, дорогі наші читачі!


Осінь вже помітно набирає сили, правда ж? Ранками це дуже відчутно)
Зовсім скоро вчорашня зелень зміниться яскравим багрянцем, і закружляє в танці падолисту...
Ця краса і надихнула нас на наступне завдання-палітру.

Добрый вечер, дорогие наши читатели!
Осень уже заметно вступает в свои права, не правда ли? Особенно это ощутимо по утрам)
Совсем скоро на место зелени придут яркие краски осени, и все это великолепие закружит в танце листопада...
Предвкушение этих картин вдохновило нас на следующее задание - палитру.


Умови :
Ключові кольори - багряна кольорова гама - від жовтого до червоного, невелика кількість зеленого. Додаткові - білий/молочний, нейтральні темні кольори.

Загальні правила участі в наших завданнях незмінні, їх можна прочитати тут

Условия задания:
Ключевые цвета - осенняя гамма от желтого до красного, небольшое количество зеленого. Дополнительные цвета - белый/молочный, нейтральные темные цвета.
Общие правила участия в наших заданиях по ссылке


І, як завжди, роботи від наших дизайнерів для вашого натхнення.

Осіннім днем бабиного літа...
Ці теплі дні на початку осені, якими так хочеться насолоджуватися якомога довше і водночас милуватися багряними осінніми квітами...

В роботі використала чудовий чіпборд від "Вензелика" - це вензель та гілочка


Для мене подих осені - це жовто-багряне листя на деревах та під ногами, павутиння та баночки з консервацією (хоч сама я і не консервую це такий собі спогад з дитинства). Тому за завданням я вирішила зробити сторінку з осінніми фото та у заданій кольоровій гамі.



У роботі я використала новинки - дерев'яні зірочки, а також дерев'яну баночку.


Осінь  - це не просто пора року, це настрій, стан душі, аромат листя та мелодії дощу. Моя листівочка про багряні вечори за файною книжкою (сторінку для цієї роботи я вирвала з іншої книги :) )
В роботі використала: гербарій середнього розміру, та соти


І, нарешті, робота запрошеного дизайнера Juli Cool

Осінь надихнула мене своїми різноманітними барвами на утворення тега в багряній палітрі...
Використала в роботі: гофрокартон, акварельні фарби та спреї, квітку та листочки Prima, чипборд від "Вензелика", вирубку, рафію, металичну прикрасу, мішковину, пудру флок, шеббі стрічки.



Роботи на це завдання приймаємо до 14 жовтня.

Натхнення всім!


2 коментарі:

  1. Девочки, я сильно опоздала? http://galasm.blogspot.com/2014/10/blog-post_14.html

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Не сильно. Робота прийнята до голосування) Дякуємо за участь!

      Видалити

Залиште свій коментар