середа, 15 жовтня 2014 р.

Завдання №6. Мереживна ніжність.

Доброго вечора нашим читачам!

Сьогодні середина місяця, а отже, пора стартувати з новим завданням.

Ми не могли не використати в ньому елемент, який надихає багатьох майстрів, а саме мереживо.
Мереживні елементи завжди додають ніжності, вишуканості всім виробам, де знаходять собі місце, чи то предмети інтер"єру, чи одяг, чи скрапові твори.
Пропонуємо поекспериментувати з використанням мереживних елементів в листівках, сторінках, тегах - форму не обмежуємо!
Загальні правила участі в завданнях від Вензелика тут.
Наголошуємо, що роботи на завдання потрібно викладати ОКРЕМИМ постом, в якому не буде інших робіт, і обов"язково розміщувати в цьому пості БАНЕР завдання та ПОСИЛАННЯ на магазин, та пост з завданням.

Добрый вечер нашим читателям!

Сегодня середина месяца, а значит пора объявлять новое задание.
Мы не могли не использовать в нем элемент, который вдохновляет многих мастеров - кружево.
Кружевные элементы всегда придают нежности и изысканности любым изделиям. Предлагаем поэкспериментировать с использованием кружевных элементов в скрап-работах.
Общие правила участия в заданиях от Вензелика здесь.
Напоминаем, что работы по заданию следует публиковать ОТДЕЛЬНЫМ постом, в котором не будет других работ, и обязательно размещать в этом посте БАННЕР задания и ССЫЛКУ на магазин и пост с заданием.


А тепер слово нашим дизайнерам. Вони вже почаклували з мереживом, не забувши про чіпборди від "Вензелика", і мають , що показати).

Для цього завдання в мене склалася романтична листівка з годинником, мереживом та квітами. Годинник зроблений за допомогою штампу та чипборду від Вензелика "Вікно"  Як тільки я побачила даний чипборд, то відразу виникла ідея зробити з нього годинник, а коли він ще й підійшов до мого штампу - радості  моїй не було меж!



Таня П'єкна (Nimfeya)
Ось і моя робота для завдання - відкритка, в якій поєднано різні види мережива.
Ніжності відкритці додають чіпборди від "Вензелика" - віконечко та вензель, які я покрила перламутровою пудрою для ембоссингу.


А я хочу показати вам конверт для грошового подарунку з використання чіпборду "Вивіска".
Його я покрила акриловою фарбою і присипала рожевим глітером.


Роботи приймаємо до 14 листопада.

Натхнення всім! Чекаємо робіт в лінках.

6 коментарів:

  1. Привет, не вижу линков, хочу принять участие в задании, оставляю пока в комментариях ссылку на свою работу) http://seawoman-scrap.blogspot.com/2014/10/blog-post_16.html

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякуємо за участь! Записуйтеся, вже є лінки.

      Видалити
  2. Надо поучаствовать! Ох и люблю я кружева)))))

    ВідповістиВидалити
  3. И я очень люблю кружево)) Спасибо за такое чудесное задание!)

    ВідповістиВидалити
  4. Ссылочку на магазин добавила :)

    ВідповістиВидалити
  5. девчули, простите! :) ссылочку добавила. просто с работы не получалось сделать(((

    ВідповістиВидалити

Залиште свій коментар