субота, 11 жовтня 2014 р.

Кулінарна книга. Натхнення від Anairda Kashef.

Привіт, феєчки. 
З вами Адріана і сьогодні я хочу поговорити з вами про кулінарію, а вірніше кулінарні книги/блокноти/записники.  При фразі "кулінарна книга" мені завжди бачиться мамин блокнот, у якому не було жодного запису, але у який було напхано купа папірчиків з рецептами. Я завжди говорила, що легше завести папку і туди їх скидувати... але мабуть блокнот-органайзер для папірчиків дивився цікавіше. 
Сьогодні на ваш огляд хочу запропонувати кулінарну книгу, в якій я заздалегідь передбачила місце під "папірчики з рецептами". Отож вйо до перегляду.


На титульній сторінці в мене розмістилась дерев*яна дощечка з написом "Кулінарна книга" Цікаве та добротне вирішення напису.
 У блокнотику є три розділювачі з передбаченим місцем для запису розділу. Розділювачі прикрашені чіпбордом Кухонний набір 03
На звороті кожного розділювача розташовується кишенька у яку можна за бажанням складати рецепти які слід переписати у книгу "колись".

Творіть кулінарні шедеври, та організовуєте свої рецепти з допомогою прикрас від майстерні "Вензелик"
Гарного настрою та позитивних емоцій. З вами була Адріана.


1 коментар:

  1. Мені дуже сподобався Ваш блог:)
    Я адміністратор українського сайту Моя Підбірка http://moyapidbirka.com.ua/ - це безкоштовний хостинг та обмінник файлами. Хочу запросити Вас користуватись ним. Можете заміщувати там свої фото, різні матеріали, відео, які забирають місце на сторінці та нічого не платити за хостинг. Наші користувачі це в більшості люди 20-35 років, кожного
    дня сайт відвідує приблизно 3 тис. користувачів.

    ВідповістиВидалити

Залиште свій коментар