пʼятниця, 7 листопада 2014 р.

Радість в горошок. Натхнення з Anairda Kashef.

Привіт!

 З вами Адріана і сьогодні я маю намір надихнути вас на прийняття участі в нашому завданні "Радість у горошок". Як на мене з горошками може бути кожна друга, якщо не кожна перша робота. Горошки - це настільки універсально, гарно та натхненно, що особисто я не можу спинитись. Отож гайда до перегляду:
Поглянемо на детальки?

 В роботі використала свої улюблені шестерні. Кожен скрапер має улюблені детальки, а для мене - це саме шестерні.  А які ваші улюблені детальки?
Зичу вам натхнення і  поспішайте приєднатись до нашої цукерки. А раптом Миколайко цьогоріч приготував цей подарунок саме для вас?
З вами була Адріана.





2 коментарі:

  1. Адріась, продовжую із захопленням розглядати! Шикарно!
    І я також дуже люблю шестерні, а ще завиточки і фонові чіпи)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так і бить... принесу її на чаїпітіє... і ще дещо. Дякую, Танюш.

      Видалити

Залиште свій коментар