понеділок, 17 листопада 2014 р.

Ангельське натхнення з Anairda Kashef

Привіт, феєчки!
 З вами Адріана. А чи чули ви, як співають ангели? Кажуть, що це дуже ніжний та мелодійний спів. Ось і мій ангелик на листівці так співав, що його прилетіла слухати сама жар-птиця. Я точно-точно знаю, що вона вслухалась у його мелодії, про це свідчить загублене нею перо. Загалом листівка повна містики та символізму. Кожен може побачити в ній щось своє. І сьогодні я  хочу запропонувати вам два варіанти фото. Одне я робила для інстаграму в першій годині ночі (ну дуже хотілося поділитися щойноствореним), а наступні вже вдень при гарному освітленні. Щоправда, мої опівнічні знимки мені більш душевні. Отож - до перегляду:
 Ось така золота листівочка яка мерехтить та переливається усіма барвами. В роботі я використала чіпик Перо павича.
Зичу вам натхнення та мирного неба. 
З вами була Адріана.



2 коментарі:

  1. Невероятно красиво при всяком освещении!!! А вживую, наверное, вообще умопомрачительно как всё сверкает и переливается!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. спасибо. Да, она очень сверкает. Люблю ее.

      Видалити

Залиште свій коментар