понеділок, 3 листопада 2014 р.

Натхнення від Олі Лещенко (Агрум) - сімейна сторінка "Разом назавжди"

Всім привіт!

Сьогодні хочу сказати пару слів про те, як швидко плине час...
Нещодавно я була маленькою дівчинкою, яка любила  грати в ляльки, ліпити з глини млинці, плести з квітів віночки. А сьогодні  - я жінка! Тридцятирічна жінка - дружина і мама. Тепер в мене жива "лялька" - мій любий синочок, тепер  готую справжні млинці для коханого чоловіка. А квіткові віночки? А квіткові віночки в мене тепер скрап ;) . Така собі велика маленька дівчинка! Тішуся, що завдяки цьому хобі можу залишити приємний спогад про такі особливі дати з мого життя. На фотографії я зі своїми чоловіками в свій день народження.
Рік йде за роком, а ми разом назавжди!


Використані чипборди: Перо павича, напис "Разом назавжди", набір вензелів.

2 коментарі:

Залиште свій коментар