четвер, 13 квітня 2017 р.

МК та натхнення від Олени. Листівка та чіпборд як ваш аксесуар

Всім весняний привіт!
Сьогодні надихати весняним настроєм буду вас я, Олена Базюк!
А ще покажу вам невеличке МК, як чіпборд можна використати в якості свого аксесуару)
Але спочатку квітнева листівка з барвистим фоном і білим букетом квітів.



І ви напевно здогадались, що я неймовірно люблю чіпи. тому вирішила перевтілити
їх у свій аксесуар) Як раз потрібно до нового платтячка:)
Можливо, і вам така ідейка знадобиться, все дуже просто і швидко)
Нам буде потрібно:
- цупкий папір для основи ( в мене ватман);
- білий фетр;
- багато різного мережива, фатин ( в мене все біле);
- чіпборди ( я використала рамку та троянду);
-каплі-дотси;
-бісер та мікробісер;
-клей;
-шпилька.

І мій результат)))))

А тепер приємного вам перегляду!!!
Дякую, що завітали до нас!
Позитиву вам, сонечка та весни!!!

Використані чіпики:
            Рамка                              Набір рамка + вензелі                 Бордюр троянди
  

5 коментарів:

  1. Оленко, класна ідея використати чіпики для виготовлення брошки. Шикарний аксесуар для нового плаття.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Людмило, дякую!!! Рада, що ідея прийшлась до вподоби)

      Видалити
  2. Доброго дня, Olena.
    Дуже мила прикраса і вельми оригінальна ідея!
    Можна поцікавитись, який клей Ви використовували?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую Ольга! Використала клей Титан (переливаю його в зручнішу баночку)

      Видалити
    2. Автор видалив цей коментар.

      Видалити

Залиште свій коментар